COVID - 19 | Caring for the Aristea Community

We know your are already day dreaming of Aristea and Crete but, if you are feeling unwell or have any possible Covid-19 symptoms, do visit your doctor before traveling. Either on arrival or on some next day, guests may have their temperature taken using a contactless thermometer. Those showing any symptoms of coronavirus will be asked to isolate in their hotel room, until our doctor visits them and gives them further instructions.

Caring for the Aristea Community programme puts the protection of you and our staff on absolute top priority. This is accomplished by taking all the measures required by the National legislation and  following the health authorities guidelines, but also implementing additional protocols, adapted to our facilites and processes. Moreover, we are closely monitoring all the new rules and guidance by the National authorites and international bodies.

The major elements of our programme include:

  • Our staff has been trained in the new operating rules and we are equipped with all the means to disinfect the rooms after checking out our guests and the common areas on a requesnt basis.
  • A special coordinator has been appointed as the person in charge to ensure that all health and safety measures determined are implemented
  • We provide each member of the staff with adequate personal protection equipment
  • There is special medical kit in place, in the event of an incident
  • In the reception and in several common areas in the hotel, there is antiseptic with at least 75% alcohol for visitors
  • According to the physical distance regulations, protective glass panels are installed at the reception and the breakfast serving buffet. There are also changes in the layout of the hotel areas/services to reflect the safe distancing
  • Disinfection of keys and all high-risk, hιgh-touch items, objects and surfaces
  • Disinfection of the rooms using steam cleaner prior to your arrival
  • Collaboration with a hotel doctor and the health authorities in case of COVID-19
  • We keep a file with the guests that will be hosted at the hotel (name, nationality, date of arrival, departure day, telephone number, e-mail, address)

 

As a guest you have to respect the following:

  • New check out time is 11:00 and new check in time is 15:00
  • Unregistered guests are not allowed to enter the rooms 
  • Before your arrival, you will receive a registration form to be filled with the details of all the guests in your room (name, passport number, phone number, country, nationality), so when you arrive you will just need to get the room key
  • During check-in our guests are required to read and agree with the Public Health Hotel Guest Information & Statement  
  • Additional safety and hygiene rules and conditions apply to the use of our pool area
  • There will be no daily change of linen and towels and cleaning services and linen / towels change will be offered on request. Feel free to ask for extra pillows (soft feather pillows are also available), blankets, cutlery, dishes/glasses or any other extra accesiories you may be in need of. 
  • A safe distance must be maintained (more that 1,5 meters) between guests and hotel staff and between guests from different rooms
  • Wash both hands regularly with soap and water, following the handwashing instructions
  • Follow and respect all safety signs and also the guidelines of the staff
  • Payment: we recommend the use of credit cards and online payments
  • If you feel unwell stay in your room and contact the the reception (int. 9, ext. +30 2831035357 / +30 2831035358) or hotel’s Health Officers (+30 6977444544 / +30 6973553687) for advice on what to do next.

 

 

___________________________________________________________________________________

 

 

Ενημέρωση προς τους επισκέπτες μας 

Αγαπητοί επισκέπτες,

Η υγεία σας και η υγεία του του προσωπικού μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. 

Αν νιώθεται οποιοδήποτε ύποπτο σύμπτωμα, σας σας παρακαλούμε να επισκεφθειτε τον γιατρό σας πριν το ταξίδι σας. Κατά την παραμονή σας, το προσωπικό ενδέχεται να χρειαστεί να σας θερμομετρήσει με ανέπαφο θερμόμετρο, ενώ αν αισθανθείτε ότι έχετε πυρετό ή βήχα, πονόλαιμο, καταβολή ή δύσπνοια, θα πρέπει να μείνετε, και εσείς και οι συνταξιδιώτες σας, στο δωμάτιό σας μέχρι να σας δοθούν περεταίρω οδηγίες.    

Στο ξενοδοχείο μας, λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των επισκεπτών και του προσωπικού μας. Το προσωπικό εκπαιδεύτηκε στους νέους κανόνες και πρωτόκολλα λειτουργίας και είναι εξοπλισμένο με όλα τα μέσα για την απολύμανση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου. Παρακολουθούμε, επίσης, τις εξελίξεις, τους νέους κανόνες και την σχετική νομοθεσία. 

Ακολουθούν τα κύρια μέτρα που είναι σε εφαρμογή:

  • Έχει ορισθεί ειδικός συντονιστής ως υπεύθυνος για να διασφαλίσει ότι εφαρμόζονται όλα τα μέτρα υγείας και ασφάλειας που καθορίζονται από κυβερνητικές εντολές
  • Παρέχουμε σε κάθε μέλος του προσωπικού επαρκή μέτρα προσωπικής προστασίας
  • Υπάρχει ειδικός εξοπλισμός (ιατρικό κιτ) σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο συμβάν
  • Στην ρεσεψιόν και σε αρκετά σημεία των κοινόχρηστων χώρων υπάρχει αντισηπτικό με τουλάχιστον 75% αλκοόλ
  • Σύμφωνα με τους κανονισμούς φυσικής απόστασης, έχουμε τοποθετήσει διαφανές προστατευτικό πάνελ στην ρεσεψιόν και τον μπουφέ σερβιρίσματος ο οποίος δεν είναι πλέον self service. Όλοι οι χώροι του ξενοδοχείου έχουν σχεδιαστεί εκ νέου ώστε να εξασφαλίζουν τις κατάλληλες αποστάσεις
  • Γίνεται απολύμανση των κλειδιών και όλων των αντικειμένων και επιφανειών υψηλού κινδύνου
  • Στον καθαρισμό του δωματίου χρησιμοποιείται ατμοκαθαριστής
  • Υπάρχει συνεργασία με γιατρό και τις υγειονομικές υπηρεσίες σε περίπτωση κρούσματος COVID-19
  • Κρατάμε αρχείο με τα στοιχεία των επισκεπτών που θα φιλοξενηθούν στο ξενοδοχείο (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης, ημέρα αναχώρησης, αριθμός τηλεφώνου, e-mail, διεύθυνση)

 

Μέτρα που πρέπει να τηρούν οι επισκέπτες μας:

  • Νέα ώρα αναχώρησης στις 11:00 και check in στις 15:00
  • Πριν από την άφιξή σας, θα λάβετε μια φόρμα προς συμπλήρωση για όλα τα άτομα του δωματίου σας (όνομα, αριθμός διαβατηρίου, αριθμό τηλεφώνου, χώρα, εθνικότητα), οπότε κατά την άφιξή σας θα πρέπει απλώς να πάρετε το κλειδί του δωματίου
  • Πριν από την άφιξή σας, θα λάβετε ένα e-mail με όλες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε για τη διαμονή σας
  • Δεν θα υπάρχει καθημερινή αλλαγή σεντονιών και πετσετών και οι υπηρεσίες καθαρισμού θα προσφέρονται κατόπιν αιτήματος. Επίσης μπορείτε να ζητήσετε απο την ρεσεψιόν επιπλέον μαξιλάρια (υπάρχει και η επιλογή για μαλακά με πούπουλο), κουβέρτες, είδη κουζίνας ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να χρειαστείτε. 
  • Πρέπει να διατηρείται μια ασφαλής απόσταση (πάνω από 1,5 μέτρα) μεταξύ των επισκεπτών και του προσωπικού, του ξενοδοχείου και μεταξύ επισκεπτών διαφορετικών δωματίων
  • Πλύνετε τα χέρια τακτικά με σαπούνι και νερό και χρησιμοποιείτε συχνά αντισηπτικό, ειδικά στους χώρους εστίασης
  • Ακολουθήστε και σεβαστείτε την σήμανση και τις υποδείξεις του προσωπικού
  • Πληρωμή: συνιστούμε τη χρήση πιστωτικών καρτών και online πληρωμών για τις συναλλαγές σας
  • Εάν νιώσετε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, μείνετε στο δωμάτιό σας και επικοινωνήστε άμεσα με τη ρεσεψιόν (Εσωτ. 9, Εξωτ. 2831035357 / 2831035358) ή τους υγειονομικούς υπεύθυνους του ξενοδοχείου (6973553687 / 6977444544) σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε στην συνέχεια.

 

Σας περιμένουμε! 

Με εκτίμηση,

Καπαρός Γιώργος